Algemene Vragen

Wat zijn de Algemene Voorwaarden?

Deze  zijn te vinden op de pagina Contact

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

Dit is te lezen in ons Privacy Statement

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Veel producten uit ons assortiment worden rechtstreeks van de leverancier naar de klant verzonden. Omdat wij uitsluitend werken met natuurproducten hebben we zelf zo min mogelijk voorraad en krijgen onze klanten de meest verse producten met de langst mogelijke houdbaarheid.

Ik heb een vraag over een product.

Je mag ons altijd bellen op 06-13 705 844 of een e-mail sturen. We doen ons best om je vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Hoeveel verzendkosten betaal ik voor mijn bestelling?

De verzendkosten bedragen € 7,50 voor een pakket. Past je bestelling door de brievenbus dan zijn de verzendkosten € 3,50.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?

Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. We willen heel graag dat jij en je viervoeter gelukkig worden van onze producten. In overleg kunnen we zoeken naar een gepaste oplossing.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Dat hangst af van welke producten je hebt besteld. We hebben producten die rechtstreeks van de leverancier naar de klant worden geleverd en we hebben producten die we uit eigen voorraad verzenden. Op zaterdag, zondag en op feestdagen worden geen bestellingen verwerkt. We kunnen de volgende richtlijnen geven:

  • Balance Pharma en Healing Arts: voor 15.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis
  • Biotics, Energetica Natura en The Health Factory: gemiddeld binnen 48 uur op werkdagen
  • Orijen, Acana, Ziwi en Pawfect: voor 10.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis
  • Op maat gemaakte middelen: gemiddeld binnen 48 uur op werkdagen

Wat is jullie retourbeleid?

Ga hiervoor naar de retourpagina